Allt som kan gå åt helvete går åt helvete.

Dagen är över, skoldagen i alla fall. Jag var fruktansvärt nervös imorse, men debatten tyckte jag ändå gick helt okej. Men det var vissa som inte höll med mig, så jag var inte lika nöjd efter det. Men, jag gjorde det bästa jag kunde och jag hade aldrig gjort det förut.

Provet då. Mitt första MVG-prov, och troligtvis mitt sista. För det gick ju så dåligt som det bara kunde gå. Det är skrattretande, jag har aldrig någonsin gjort något så dåligt. Det var verkligen komiskt hur lite jag skrev, och hur dåliga formuleringarna var. Ha-ha.

Efter provet var både Felicia och jag deprimerade över vad vi hade presterat så vi åkte in och tog en brownie med mjukglass i Gallerian. För tredje gången blev vi utfrågade framför en kamera, men den här gången var det bara ett skolprojekt. Jag kände igen killen den här gången, det var "
jamicanen" på mediagymnasiet. Vi gick mest omkring där, innan vi åkte hem. 

rubrik - Murphys lag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback