Centrum

Idag gick jag upp strax efter åtta för att knalla till Jenny och äta frukost tillsammans med henne och Lina. Vi bakade scones och kikade i Jennys skolkatalog innan jag gick till bussen där jag mötte Anders. Vi åkte till centrum där jag köpte min sista julklapp, och gav en till Anders. Han fick köpa vad han ville på ICA, för högst 50 kronor. Vi kom ut med kex, godis och energidryck. Jag tror att han var ganska nöjd i alla fall.

Vi mötte Oliver som(äntligen) hade varit och klippt sig, och tvingade även dit Felicia som kom springande med söta lockar i håret. Vi träffade även Adam och vi gick allihop och köpte glass.

Soft dag med andra ord, och strax ska jag åka med mamma och pappa för att handla det sista inför jul. Och ikväll måste jag börja rimma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina lockar är jue knappast söta xD

2008-12-22 @ 21:49:29
Postat av: Anonym

Är Felicia fortfarande inne på hårdrockar-stil? Eller kör hon mer som dig numer?

2008-12-23 @ 00:35:11
Postat av: Alina

Godnatt! :)

Postat av: Petra

Anonym: Haha! Hon är nog lite mer som mig nu :) vem är du och varför undrar du det?

2008-12-23 @ 11:00:10
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback