Tillbaka, kanske

Hej och hå, här var det livat.
 
Kan för första gången säga att jag faktiskt har glömt bort bloggen. Tidigare har det varit för att jag inte har någonting att skriva, inte har haft tid eller liknande. Men den här gången glömde jag faktiskt bort den. Skönt, på något vis.
 
Den här bloggen brukade vara så himla personlig och privat, framförallt dess tidiga år. Var jag ledsen så kunde man läsa det på min blogg. Vill tro att jag inte riktigt var en öppen bok, men brukade ändå konstatera att jag inte mådde bra. Vilket var ganska ofta på den tiden. Men ju äldre jag har blivit, desto mer privat har jag blivit. Jag håller gärna saker för mig själv, och behöver jag prata om någonting så tar jag gärna det med en person som jag litar på. Inte med 10 kompisar, eller offentligt på en blogg.
 
Jag tror samtidigt att det är bra att reflektera över saker i vardagen, och det kan jag sakna lite, även om det jag reflekterade över 2006 var hyfsat orelevant. Typ irritation över att det serverades ärtsoppa i skolan. Men jag ska nog försöka skriva här ibland, för att bevara tankar och sånt där som annars skulle försvinna i intet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback