Jobbajobbajooobba

Den här veckan har det varit fullt upp för mig. Någonting som jag inte riktigt är van vid längre. Det är svårt att gå upp tidigt och hålla igång länge när man under en längre tid inte haft särskilt mycket att göra. Jag skulle inte kalla mig själv lat, men jag bekväm. Jag har aldrig tyckt om att gå upp tidigt på morgonen, men självklart gör jag det i alla fall.

Jag har jobbat på Friskis två dagar, varit på arbetsintervju och fått ett jobb varannan lördag, och hoppade in på ett dagis onsdag-fredag. Jag har inte särskilt mycket erfarenhet av barn, men det har varit väldigt lärorikt och trevligt att jobba på dagis. Jag jobbade en del där för två veckor sedan, och kommer att hoppa in när det behövs. Livet rullar alltså på helt okej på jobb-fronten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback