Klassskivan

Imorgon kommer kvällen som folk typ har tänkt på hela sitt liv. Alla förutom jag alltså. Jag har varit med njaaeee..mja...näeejaa...nä. Studentskivan alltså. Vi tar studenten om 2½ månad, och börjar fira nu? Förstår inte riktigt poängen måste jag säga. Sen förstår jag inte heller poängen med en klasskiva där man ska bjuda in alla sina kompisar så att vi istället är vår klass x 10. Det har varit kaos kring detta, för att vi behövde sälja galet många biljetter. Självklart har inte mina biljetter blivit sålda, för vem fan vill gå på min skiva liksom? Nä. Man skulle nog kunna säga att jag har betalat 1080 kr för en skiva som jag egentligen inte är ett dugg intresserad av. Det är party. 

Dessutom vet jag fan inte vad vi ska göra imorgon. Jag har inte som en vana att gå ut och dansa eller dricka, och det är ju i princip vad hela den här skiten går ut på. Jag har varit ute en gång tidigare, och då stod jag backstage för en modevisning. Och jag måste säga att gnugg-dansadet som jag såg inte såg så jävla inbjudande ut alltså. Därför vet jag alltså inte hur saker gått till. Mest för att jag har känt att det där inte intresserar mig för fem öre, och det straffas jag för nu eftersom jag måste gå dit. Jag är ingen cool kis. Så är det bara.

Kvällen kommer bli intressant helt enkelt. Om det blir på ett negativt eller positivt sätt återstår att se.

Om någon vill göra en blond liten ful själ glad så har hon 6 biljetter att sälja till morgondagens skiva. De kostar 120 kr men frågar ni snällt kan ni nog få ett bättre pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback