Lite duschfrågor

Två frågor.

Vilken håll vänder ni ryggen till i duschen? Jag trodde det var en självklarhet att alla gjorde likadant. Men jag har sett en del svara på frågan, och inte en kotte verkar göra som jag: Stå med ryggen mot duschen och blicka utåt.

Hur står ni i duschen? Alla måste väl ha problemet kring att armarna sticker ut ur duschstrålen? Jag frös alltid om mina armar när jag duschade som liten, så jag började ha armarna ovanför huvudet, och så fördelar jag vattnet ner över kroppen. Men hur gör ni? Jag ser sällan folk som står som jag i duschen. Inte för att jag brukar spana in folk som duschar, men ni fattar.

Nå?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag står med ryggen utåt, alltså tittar jag in i väggen.

Jag har oftast armarna uppåt, så att de är i vattnet. Eller så står jag och håller om mig själv. ;) så armarna fortfarande är i vattnet.

2011-12-20 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback