Väggmålning

Ikväll har jag skissat upp min bild på väggen med blyerts, och imorgon ska jag gå till affären och köpa pensel/penslar och färg. Hittills ser det bra ut, men frågan är om jag lyckas måla tillräckligt bra imorgon.. Jag måste ha tålamod och se till att göra det noggrant, något som jag vanligtvis har svårt med. Men nu ska det ju faktiskt sitta fast på väggen så då får jag väl ta mig i kragen och kämpa lite.

Resultatet får ni se imorgon, tills dess kan jag ge ledtråden att det jag målar har med musik att göra. :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-09 @ 03:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback