Hemmaspa

Malin och jag hade hemmaspa igårkväll. Det var ganska...fail.. Vi skulle ha både ansiktsmask och hårmask, ångbad och bastu. Vi skulle börja med hårmask och vi skulle göra den själva. Malin hittade den på internet och såhär i efterhand tror jag fan att någon bara skämtade med oss. Den bestod av gurka, ägg och olja. I håret. Inte okej. Det stank, och olja vad ju inte heller någon höjdare liksom. Sen var ansiktsmasken gjord av avocado och grekisk yoghurt, vilket inte var någon höjdare för hyn heller.

Förutom det var ångbadet och bastun skönt. Men fan, hårmasken ger mig mardrömmar. Jag trodde att hemmagjorda produkter som dessa skulle få mig att inte vilja köpa fler dyra produkter, men jag håller mig nog till dem trots allt. Eller har ni några bra stuff som ni gör?

Lagom tjejigt inlägg. Gay.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi verkar ju ha tur med recepten när vi ska "baka".......=P

2010-10-03 @ 07:35:30
Postat av: Anonym

Vi verfkar ju båda ha tur med recepten när vi ska "baka".....

2010-10-03 @ 07:36:34
Postat av: Anonym

Kanske ska skriva kommentaren

2010-10-03 @ 07:37:02
Postat av: Anonym

EN GÅNG TILL...NÄ

2010-10-03 @ 07:37:18
Postat av: Jonnie

fin blogg, läget idag ?

Postat av: lovisa

ÅH vad mysigt mewd hemmaspa!

2010-10-03 @ 08:44:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback