MIKA <3

 
 

  

Konserten igår var verkligen sjukt bra. Jag hade nästan glömt hur många bra låtar Mika har, dansvänliga dessutom. Jag fick höra alla låtar jag ville höra, förutom möjlitvis One foot boy, men det gör ingenting. Konserten slutade så jävla bra, med Lollipop, trummor, guldkonfetti och stora ballonger. Stämningen i publiken var himla bra också, självklart några få som man skulle vilja ge en bitchslap men det får man räkna med. Jävligt varmt dock, fattar inte varför de inte kan sätta in någon enorm fläkt, det finns liksom korta människor som jag som kvävs där nere. Spana in höjdskillnaden mellan mig och killarna liksom. HAHA. Himla kul gäng som jag var med dessutom, och det var så roligt att se dem glada. :) Pontus gjorde även kvällen ännu mer minnesvärd när han ramlade rakt över en tjej med groinet på hennes huvud. Sjukt roligt.
Tack för en himla fin kväll guys, jag tycker mycket om er.
<3


Kommentarer
Postat av: Lina

månen!! :'D <3 vad fin.



Allt är färgglatt juuu. Ser karamelligt ut.

Petra, what's up med din arm på första bilden? ser läskig ut haha.

ARE YOU THE ALIEN I JUST READ ABOUT?!?!?! :O:O

Postat av: Petra

JAG VET MIN ARM VAR JÄTTELÄSKIG XD Jag har en annan bild där den typ är ännu värre. Jag kommenterade det när bilden var tagen och alla andra ba "Vadåååå det är ju bara din arm.."... Den ser helt mupp ut jö! Typ tumör i armen

2010-03-19 @ 16:48:39
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: emma

han va gryyym :D

2010-03-19 @ 17:48:44
URL: http://wopi.blogg.se/
Postat av: malin

mmmmmm vilken underbar bild! hahahahhaa men fy vad bra det var! :D och pontus! XD

2010-03-19 @ 17:51:01
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback