Det stora blå...

Tidigare idag gick jag ner och kollade på TV en stund, och det var en dokumentär om havet. Jag är otroligt fascinerad av havet. Jag tycker det är så otroligt vackert. Och ja alltså, jag pratar inte om havet i sig, utan allting som finns under ytan. Alla djur är så vackra, balla, konstiga, fantastiska.. Jag blir helt stum. Hade jag inte varit så chicken hade jag varit ute där och dykt bland hajar och valar jämt. Många tycker troligtvis att det är skittråkigt, men jag tycker det är helt fantastiskt. Jag skulle kunna sitta och kolla på filmer om hav och korallrev jämt. Jag blir helt till mig. Alla varelser är så fascinerande. Allt de gör, hur de ser ut, vart de befinner sig.. Så jävla ballt. Aaaah, jag vill snorkla nu.. Dyka börjar jag med när jag är modig nu. Jag vill se myrennor, sköldpaddor och clownfiskar..


Kommentarer
Postat av: Nick

I think that you should watch finding nemo then.. :P seems like a plan

2010-03-28 @ 03:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback