Enjoy the little things

Sitter här i soffan och lyssnar på regnet som öser ner utanför fönstret. Det låter mysigt, och det får mig att längta efter höstkvällar under en filt med varm choklad. Men det är ju för jävla klyshigt alltså. Hur många gånger satt jag där med en filt och en kopp förra året liksom? Typ en gång, och det var inte så jävla kul. Men visst längtar man alltid efter det man inte har? Jag har dock försökt att börja njuta av nuet, när det finns något att njuta av förståss.

Jag har haft två fantastiska veckor. Och under den senaste veckan kände jag att jag verkligen uppskattade nuet, jag njöt av livet och det kändes så bra. Enjoy the little things. En jävligt bra quote från Zombieland som jag borde klistra in i bakhuvudet. I många fall fokuserar jag på det dåliga och tänker alltid för mycket. Dags att försöka ändra på det.


fina människor, ful bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback