Helg

Här var det livat... Nä, jag har inte pallat skriva för jag har helt enkelt inte haft ett piss att skriva. Helgen har inte varit särskilt händelserik. Fredagskvällen spenderades med Ben & Jerry, och även en hel del Nick. Igår åkte jag in till stan med Andersman, det var trevligt. Vi köpte en alldeles för dyr varm choklad. Ärligt talat, ni som tycker att varm choklad från Espresso House är gott, åk till Chokladfabriken och drick lite riktigt choklad för fasen. När jag köper varm choklad ska den inte smaka som utspädd oboy!

Sedan fyllde ju min kära far år igår också, så honom har vi firat idag. Grattis Pappa! Du lär ju aldrig se det här, och gör du det ska du genast stänga den här rutan och aldrig återvända. Vi har ätit god mat och kollat på gamla videos. Herregud, jag var riktigt ful när jag var 2 månader gammal. Jag kan ju inte påstå att jag är någon skönhet nu heller, men där såg jag ju inte mänsklig ut.

Imorgon drar verkligheten igång, alla nya kurser startar den här veckan. Jag håller tummarna för att jag klarar mig igenom alla kurser bra. Historia är inte direkt min starka sida...


YO!


Kommentarer
Postat av: fniss fniss

men du har ju Markuuuuuuuus :D

då blir det kalas!

2010-01-18 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback