Torsdag

Hej och hå. Idag har varit en lång dag.. Eller ja, nu har det ju faktiskt blivit fredag. När jag gick till skolan från bussen imorse var det en regnbåge på himlen. Hur fint som helst, det var jättelänge sedan jag såg det. Sedan har dagen flytit på rätt bra. Malin och jag insåg att vi typ spenderade tre timmar i sträck med att äta. Det är rätt tragiskt faktiskt, speciellt eftersom det inte direkt var broccoli vi satt och käkade, utan bara en massa onyttigheter. Men vafan, man lever bara en gång.. Eller?

Öppet hus idag dessutom, vet inte hur många gånger jag har gjort det nu. Och jag kommer ändå aldrig bli bekväm med det, att springa fram till främmande människor och fråga om de vill ha hjälp är inte riktigt min grej egentligen. Men det var kul i alla fall. Jävligt långtråkigt, då det inte var särskilt många besökande. Dock hade vi himla roligt i alla fall, alla var så himla trötta.


(malins bild)
En del av de onyttigheter vi åt.. En Core Sundae på B&Js caféet. Inte helt fel alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback