Lite ljusare idag

Nu blev det visst jullov. Knas. Jag har inte riktigt varit förberedd på det. Kanske är det för att jag fortfarande har två uppgifter kvar att jobba på under lovet. Surt. Men jaja, mår lite bättre nu i alla fall. Saker börjar styra upp sig lite grann. Tyvärr försvann ju blogglusten lite under den här perioden. Men nu kanske den kommer tillbaka. Satsar på det i alla fall!

Idag julstädade jag lite. Och igår också. Det är inte så farligt ändå. Om man har datorn med sig med bra musik, och ingen är hemma och stör, då är det faktiskt helt okej. Nu har jag bara lite grejer kvar att fixa på rummet och sen har jag nog gjort klart allt. Egentligen borde man väl gå igenom någon helrensning. Men vem orkar? Jag har ju två lådor där jag verkligen bara har slängt ner allting som jag inte vill ska synas. Trots det lyckas jag alltid hitta det jag letar efter där. Men det borde nog struktureras lite kanske. Vi får se. Kanske är jag duktig och gör det någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback