I mitt bästa skick

Imorse på bussen var jag helt död. Ögonlocken var så otroligt tunga. "Idag önskar jag att jag tyckte om kaffe." Skrev jag till Fia och Malin. Malin svarade att hon kände precis likadant. Skumt, varken hon eller jag hade varit såhär idag. Men det var riktigt illa alltså. Jag visste att det inte fanns en chans i världen att jag skulle orka sitta på en seg Mediakunskap-lektion i det tillståndet. Malin och jag delade därför på en Coca Cola. Jag har aldrig någonsin köpt läsk annat än när jag äter någonting, men idag var det ytterst nödvändigt. Oj, vad gott det var. Och oj vad bra det kändes. Vilken skillnad! Helt plötsligt förstår jag de som dricker cola/kaffe på lektionerna. Men det här ska absolut inte bli någon vana.

Däremot gick sockerruset ur rätt snabbt, och i slutet av lektionen upptäckte jag att jag inte hängde med på noterna riktigt. Jag hade nämligen på mig rätt stora örhängen idag, och som vanligt tog jag av den ena och pillade lite för att sedan sätta tillbaka den igen. Men det var så satans svårt att få tillbaka den in i örat! Jag satt säkert i 5-10 minuter och blev irriterad för att jag inte kunde hitta hålet, men tillslut gick det. Några minuter senare skulle jag börja pilla igen, och vad känner jag då? Jo, jag har båda örhängena i samma öra! Hur fasen lyckas man? 1) Jag hade stora örhängen på mig, det borde inte få plats med ett extra! 2) Jag borde ju faktiskt ha känt att det redan var någonting där redan.

Inte med på noterna idag helt enkelt. Tur att jag bara hade en lektion.

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHA det var så jäkla kul XD visste inte att det ens gick XD

2009-09-02 @ 00:22:46
Postat av: Anonym

fin blogg:) missa inte fototävlingen på min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback