Soffpotatis

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar att somna på soffan eller inte. Den där känslan av att ögonlocken blir tyngre, och allting blir dimmigt, det upplever jag bara på soffan typ sådär 5 gånger om året eller något. Jag somnar ju aldrig. Jag kan aldrig spontan-somna, förutom ett par gånger på soffan som sagt. Idag var en av de där 5 gångerna. Jag kände hur ögonlocken liksom slogs igen utan att jag ville det, och att de ibland stannade där. Ibland började jag drömma, för att sedan vakna till igen. Och sedan var det kört. 2 timmar spenderade jag på soffan, vaknade upp helt illamående. Men är det inte underbart ändå? Jag älskar känslan, samtidigt som den suger bulle.

Men nej. Jag diggar nog att sova på soffan. Hur obekvämt det än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback