Inte nöjd

Jag är så fruktansvärt trött på min svenskalärare. Jag har sällan dåliga lärare, men det här tycker jag verkligen är en nitlott. Jag är så jävla irriterad på den här människan. Hon kan inte prata ordentlig svenska, hon säger "liksom" i varenda jävla mening hon säger och det vi gör på lektionerna är luddigt och orelevant. Dessutom får vi inte göra ett piss själva heller. Och de få gångerna vi får det, så är det utan några direktiv alls. Antingen eller liksom. Vet inte hur många gånger vi har fått instuderingsfrågor nu, men innan vi ens har hunnit med hälften av dem så står hon där och berättar svaren. Det är alltså för mig helt onödigt att gå på de här lektionerna, då jag ändå aldrig hinner lära mig grejerna innan hon ger mig facit rakt i handen.

Hon kommer förstöra mitt betyg i svenska.

Kommentarer
Postat av: Lina

Säg det till henne.

2009-10-07 @ 20:55:09
Postat av: rebecca

åh vad jag håller med dig petra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback