Det är dags för fredagsmyyyyyyyys

Jag sitter i köksfönstret. Eller alltså, jag sitter i köket på diskbänken precis vid fönstret. Det är ett rätt bekvämt ställe, jag kanske ske spendera kvällen här? Med undantag för de timmar som blir framför TV eftersom det är idol. Vi får se. Jag kommer troligtvis tröttna på att spana in våran trädgård om ett tag. Vår trädgård är ju så jävla ful. Vi orkar ju inte göra någonting, så löven ligger på marken, träden står åt alla håll, mossan tar över gräsmattan och de få grässtrån som faktiskt finns är ojämnt långa. Bryr vi oss? Nä.

Jag har lyckats hinna klart med alla deadlines, och nu sitter jag med en kaka i ugnen som är klar om....9.47 minuter. Najs. Jag tycker om att baka, och vara ensam hemma. För då kan jag sjunga, så högt jag vill, och så fult jag vill. Det är grymt.

Nu ska jag fortsätta sjunga. Sjunger ni med mig eller?

Kommentarer
Postat av: malin

blev den god??? :D

Postat av: Amanda

Hej!

Jag har en tävlling i min blogg där man kan vinna smink från: http://iamias.se/

Du måste skynda dig! För du måste vara först med att kommentera i inlägget!!

Ingen har kommenterat än, så skynda dig!

Kom ihåg att för att vara med och tävla måste du:

Kommentera först i mitt inlägg

smöra för mig och min blogg (Vad du tycker om min blogg)

och lägga till mig på bloglovin:)

Reglerna är enkla!

Lycka till:)

Kramar!

/Amanda

2009-10-17 @ 13:27:15
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: andrea

Hejhej vilken fin blogg du har, allt bra med dej? :)

Ha en trevlig helg! :)

2009-10-17 @ 15:10:26
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback