Skitdrömmar

Gud vad värdelösa drömmar är ibland alltså. Ni vet när man ligger där och drömmer, någonting spännande håller på att hända och preciiiiiiiiiiis när det händer så ringer väckarklockan. Jag undrar och min hjärna planerar det hela utan min vetskap, för den drar liksom ut hela drömmen så jävla länge innan den där spännande saken ska hända. Inatt drömde jag till exempel att jag hade fått ett stort paket i brevlådan och självklart ville jag veta vart det innehöll. Men nä, såklart så vaknar jag precis när jag börjar öppna paketet. Typiskt.

Jag hann dessutom med att ha en hemsk mardröm. Det var länge sen jag vaknade med hjärtat i halsgropen, men det gjorde jag inatt. Visste ni att det är väldigt svårt att simma snabbt under vattnet när man blir jagad av ett monster? Undvik det, ett tips bara.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet vaför!

Det beror på att varje dröm egentligen är jättejättekort, ibland bara någon sekund lång och därför drömmer vi sjukt många drömmar under en natt. Den senaste är alltså bara en av flera hundra även om den känns lååång och tydlig.

Men visst är det trist när man preciiiiiiis ska få öppna sitt spännande paket.

Vilket Christina-aktigt inlägg :P men men haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback