Min robot

Jag skulle vilja banka min svenskalärare med en träklubba för tillfället. Men jag lovar att jag inte ska göra det. Jävla bajs är vad svenskan är just nu. Men aja, det är inskickat (och jag skickade även med ett litet klagomål, hehe). Men till någonting lite roligare, låt mig presentera:


FREDRIK!

Ja, jag gav honom det namnet för en timme sedan ungefär, jag vet inte riktigt varför det blev Fredrik dock. Aja, för er som inte ser vad Fredrik är för någonting, så kan jag tala om att Fredrik är en lite Dammsugningsrobot. Han kör alltså omkring och suger upp skiten i vårt hus, frivilligt. Väldigt snällt tycker jag, vi är redan best buddies.

Strax blir det kinamat med lite vänner, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha hur kommer det sig att alla dina prylar alltid får killnamn? XD

Postat av: Lina

för killnamn äger tjejnamn! :D

Men Fredrik? hahah xD aja, coooolt!

2009-11-15 @ 01:20:08
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback