Lördagskväll

Aaaah... Rufsigt hår och stökig säng. Vad beror det på? Anders. Eller egentligen är det mina panikattacker när han kittlar mig som orsakar det. Att kittla mig är inte okej. För jag fnittrar liksom inte lite gulligt när någon gör det, jag får panik och sparkar och slår. Dessutom har jag naglar nu, och det syns på Anders armar kan jag säga. Det är djupa märken lite här och där. Skyll dig själv din jävel.

Förutom det då? Vi har kollat på idol och ätit lite för mycket godis. Skönt att Reza åkte ut, äntligen! Imorgon blir det New Moon, och nu blir det The Big Bang Theory!

Kommentarer
Postat av: malin

haha då har vi två saker gemensamt! Sheeeldon!!! <3

Postat av: anders

hehehe mästerligt!

2009-11-23 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback