G33k

Jag frågade Nick vad jag skulle skriva om, han sa "videogames". Ganska passande eftersom det är just det jag har tillbringat kvällen med att göra, spela tv-spel.
Jag försökte ännu en gång att klara den svåraste banan på Mario Cart. Herregud, jag har haft det där spelet sen typ föralltid, och ändå har jag inte lyckats klara de där jäkla banorna. Hur kasst är inte det? Jag har bestämt att innan det här året är slut ska jag ha klarat av den där jävla banan. Ett extremt sent nyårslöfte alltså. Nu gäller det bara att komma ihåg det, och dessutom ligga i hårdträning.

Föresten, någon mer än jag som blir sugen på att testa World of Warcraft när jag ser reklamen som säger att man kan testa gratis? Inte okej. Sen vill jag testa nya Call of Duty också. Är det någon som har köpt det, och vill bjuda hem mig?

Kommentarer
Postat av: stanne

haha, det fixar du! jag ska påminna dig om det;)

2009-11-29 @ 00:15:16
Postat av: gurra

jag har call of duty :D

2009-11-29 @ 03:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback