Bra eller anus

Typ varje blogg har ju någon gång haft någon Hiss och Diss lista, och jag tänkte väl inte vara sämre jag.
Vi börjar med det bra va..?


TUMMEN UPP!

- Snö. Hur kan varenda kotte klaga på att snöflingor faller från himlen i Sverige? Det är ju så vackert, så mysigt, så underbart. Det må vara kallt, men det är det fan värt.

- Lediga fredag. En extra dag helg, sweeeeet. Nog för att jag troligtvis måste plugga i alla fall, men sovmorgon är alltid uppskattat!

- Min spotifylista. Bara för att den är helt sjukt awesome. Ni kan få den om ni vill, bara för att jag är så snäll.
Här 

Brev.
Varför har vi slutat skicka brev? Idag fick jag det finaste brevet någonsin.

Kärlek. Klyschigt? Svar ja. Men vafan, utan kärlek till våra medmänniskor skulle vi ju fasen inte överleva. (Dessutom ville jag ha en extra punkt på Tummen upp-sidan. Jag vill ju inte vara en negativ person heller.)


TUMMEN NER!

- Halsdukar a la Kenza. Ursäkta men varför vill alla se ut som nunnor?

- Barn på bussar. Jag vill bara mula dem, ärligt talat. Trycka upp en stor fet snöboll i ansiktet på dem och gnugga. Fan vad de är jobbiga. Skriker, snorar och är allmänt irriterande. (Jag pratar nu om typ... 12-åringar.)

Skolkatalogsbudet. Hallå? Jag vill också ha skolkatalogen. Malin fick den idag, och jag lär få vänta i ett par år till?

Min bloggdesign. Jag vet, den suger bulle. Måste göra någonting åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback