Och helgen har knappt börjat!

Kvällen/natten med Lina igår var riktigt bra. Vi åt gott, kollade på film och sedan badade vi i vårt bubbelbad. Vi låg där i säkert två timmar, pratade, drack fanta och åt lite nötter och chips. Alldeles lagom kväll faktiskt, sen var det ju kanske lite illa att vi inte kom i säng förrän halv 4 när jag skulle jobba idag, och dessutom två dagar till.

Jag hade i alla fall min första dag på nya jobbet idag, det var ett soft jobb. Jag packar mest saker i kartonger och klistrar på olika lappar, men jag fick också gå iväg med en tung gigantisk IKEA-påse för att leverera varor, shit pommes vad folk stirrade.. Vadå? Har ni aldrig sett en tjej i blött hår som går och konkar på en IKEA-påse som är lika stor som henne själv mitt i en centrum? Det gick i alla fall bra, och jag ska jobba två dagar nästa vecka också. Egentligen skulle jag ha jobbat på måndag, men jag kände att det blev lite för mycket eftersom jag jobbar lördag och söndag. Usch, jag kommer vara helt slut efter den här veckan! Speciellt eftersom det är en massa grejer att göra i skolan.

Som ni har märkt har jag väl skitit i bloggen lite. Men skit samma, jag tror inte att några av er sitter och bölar över det. Eller?

Kommentarer
Postat av: Tiger

Jag bölar när du gör det ._. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback