Crazy night

Jag är äntligen klar med alla mina uppgifter i skolan, förutom en film i rörlig bild. Jag känner mig så lättad, för jag har verkligen haft plugg på hjärnan varenda minut de senaste månaderna. Jag är inte van vid att behöva plugga såhär mycket, men det lönar sig åtminstone.

Ikväll är det Crazy Night i Tyresö Centrum, det innebär att hela kommunens befolkning go bananas. Förra året sänkte de priset på godis till 1,90/hg, folk var som gamar.. Ikväll blir det antagligen inte samma kaos, men de brukar ju alltid sänka priset på godis lite grann och varenda kotte får för sig att det är pang-pris ändå. Måns Zelmerlöw kommer ju i alla fall, och det måste man ju faktiskt se.


Kommentarer
Postat av: emma

åh jag som ville dit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback