Torsdag

Godkväll på er!
Idag var det dags för skola igen. Ni anar inte hur underbart det kändes att gå och tro att det var måndag, och sedan inse att det bara är en dag innan helgen! Efter skolan drog jag hem, efter en McFlurry på McDonalds, för att sedan ta äckel-spruta numero dos. Det gick bra, men känslan när nålen är inne i kroppen är lite suspekt faktiskt. Kan man vara illamående i armen? I så fall var jag det då. Men nu känns det inte, jag blir bara lite äcklad när jag nuddar det. Jag och vassa föremål ni vet.

Mamma och jag åkte vidare till Nacka Forum för att köpa skor. Det tog en sablans tid, men jag kom hem med två acceptabla skor. Vi var klara några minuter innan 8, och sedan blev det McDonalds mat och..heh..en McFlurry till. Inte illa.
Nu känner jag verkligen att jag måste ta tag i träningen. Men eftersom det inte verkar finnas något spännande pass imorgon blir det nog gymmet, om jag hinner vill säga.

Kommentarer
Postat av: Lina

Forum nacka om jag får be. (så töntigt, orka slänga om bokstäverna)



Haha tjockis. Jag kan börja kalla dig för Flurre istället :D

Postat av: Anonym

* orden

2009-03-19 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback