Tisdag

Det bästa med att vara sjuk måste vara att bli frisk igen.

Idag har jag kunnat ställa mig utan att ögonen har svartnat, jag har inte behövt knarka halstabletter(som jag inte ens tycker är goda), jag har kunnat tänka nästan normalt, jag har orkat göra våfflor. Himla skönt att känna sig vid medvetandet igen. Igår var jag nämligen inte sådär jättekry. Konstigt hur fort det gick bort! Det innebär hur som helst att jag har två prov och en redovisning att vara taggad för, eftersom det är just vad skoldagen består av imorgon. Jippiiii. Jaja, failar jag så failar jag. Det blir en trevlig kväll på radiohuset i alla fall.

Nu ska jag nog sätta på en film snart. Om det bara blir mörkt snart. Är det någon mer än jag som tycker att det är tråkigt att det är så ljust ute? Man har liksom ingen ursäkt att vara inomhus längre..

Kommentarer
Postat av: Gurra

Du måste skämta :O, man blir ju bara deppig när de är mörkt hela dagarna och när de väl är ljust är de grått ....

2009-03-31 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback