Hurra för tacos

Idag har jag varit i Forum Nacka med mamma och pappa. Det var helt stört mycket folk där, men jag lyckades ändå komma hem med ett linne, en t-shirt och två trosor. Starkt jobbat för att vara mig! Däremot är det ascrack-varning på ett av trosorna, heeelskum form på dem tydligen. Skit samma, jag har ju ett lager med trosor som jag inte använder ändå. Det är ju bara kasta dem i den högen.



Snart kommer Adam hit, och ska joina oss på en Taco-middag. Tacos är bäst. Jag förstår inte människor som inte tycker om tacos, jag menar..det är som en stor buffé - man tar ju precis vad man själv vill ha! Jag har ju till exempel inte särskilt mycket på min tacos, men den är ju delikat ändå.

och vi hurrar för det mest intelligenta inlägget på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback