Bring it all back to you

Jag sitter och sjunger. Men egentligen har jag iiiiingen aning om vad jag sjunger. Jag minns när jag var liten och inte kunde engelska, då trodde jag ändå att jag kunde låten grymt bra. Jag minns speciellt hur jag satt i bilen och sjöng med till S club 7's låt Bring it all back. Min syster och hennes kompis kollade på mig och sa "Men gud, du sjunger ju rätt Petra!". Jag hade alltså hört den där låten så sjukt många gånger att jag lyckades härma perfekt, utan att ha en aning om vad jag sjöng. Sedan hörde jag låten igen för ett par år sedan, härmade på samma sätt och upptäckte att jag kunde hela låten men först då kunde förstå vad sjutton jag sjöng.

Hur som helst, jag sitter och lyssnar på någon random spansk låt som vi har på datorn. Jag tycker den är rätt svängig. Men jag undrar vad den handlar om. Jag kan ju sitta här och lalla till något helt oanständigt liksom. Någon som vet vad "Con sinceridad" betyder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback