Tillbaka, typ

Nu kan man ju fråga sig varför min blogg står helt tom trots att jag är hemma. Det är ju inte för att jag är en extremt upptagen människa direkt. På senaste tiden har jag inte varit särskilt aktiv. Jag orkar däremot inte ha dåligt samvete för det, för jag behöver det. Jag behöver ta det lugnt och göra precis det jag vill göra. Vill jag inte gå utanför dörren så behöver jag inte göra det! Skönt att kunna konstatera det. Däremot har jag bestämt att jag inte ska ruttna bort här hemma resten av sommaren, så jag ska helt enkelt inte sitta inne ändå.



Jag hittade den här videon igår när jag kikade runt på Flickr. Det är filmat av Jon Rawlingson.

Jag vet inte hur mycket ni fascineras av vatten och varelserna som finns där. Men jag fascineras i alla fall otroligt mycket av det. Det är..magiskt. Jag har en enorm respekt för vatten och alla sjukt läskiga fiskar/valar/hajar/shit som finns där i, men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det är så himla fantastiskt. Den här filmen är filmad vid världens näst största akvarium. Dit vill jag åka.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Yaaaaay vi får bestämma ngt sen :P:D

2009-07-27 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback