Things are shaping up to be pretty odd

Idag har jag varit tjurig och seg. Kanske beror det på att mattelektionen 9.10 var inställd och nästa lektion började 12.30. Eller kanske för att vi skulle ha en muntlig redovisning i engelska. Eller kanske för att mamma är gnällig idag. Eller kanske för att min datorväska har gått sönder och den nya jag tänkte köpa var slut. Jaja, jag tröstar mig själv med att jag faktiskt gjorde ett kap idag. Panic! at the discos "nya" skiva Pretty Odd gick på 30 kronor på Åhléns city idag. Hallelujah liksom.

Panic! är inte som alla andra, det är väl därför jag diggar dem. De är pretty odd om man säger så, och det är så himla underbart att det finns sånna. För jag har så totalt tröttnat på radio-musiken som spelas. Rihanna, Justin Timberlake och Ne-Yo kan ju slänga sig i väggen.


Kommentarer
Postat av: hej

Paniiiiic!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback