Söndag

Jag gick faktiskt och la mig direkt efter att jag skrivit det där inlägget. Jag la mig med datorn och började illustrera, och det fick mig att tänka på annat. Det var verkligen perfekt. Dessutom har jag ett rätt stort projekt att göra, så det kommer krävas många kvällar. Men det är roligt!

Idag ska jag träffa Elin, och jag tänkte ta med mig kameran. Den hänger med så sällan nu, så idag får det göra det. Egentligen har jag en massa plugg att göra, men det får jag ta itu med ikväll.

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emilia

gud vad jag är förälskad i din header! :O

Postat av: emilia

svar: tack ^^

men det jag gillar med din blogg är att den inte är så plottrig. typ sådär jättemånga bilder i headern och så ... :p sen att det glittrar lite i headern också :)

2009-01-25 @ 12:03:51
URL: http://emiliawestling.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: haha, ^^ imorgon ses vi :) vi får höras av under dagen :)

2009-01-25 @ 13:57:08
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback