Sånt där tråkigt.

Shit pommes, är klockan så mycket! Jag satt här och trodde att klockan var sju, men det var visst halv elva. Jag slutade tidigt idag, redan halv tolv. Jag åkte hem, kollade på film och somnade på soffan. Hur kan det vara så skönt men ändå så himla obekvämt? Jag åkte i alla fall och tränade med mamma idag, och det var väl där tiden flög iväg.

Imorgon ska jag plugga hemifrån, eftersom vi inte har några lektioner och jag gärna sitter hemma med de saker jag har att göra. Efter det ska jag troligtvis till Nacka Forum med mamma, eftersom jag är i behov av lite allt möjligt. Kvällen spenderas antagligen med Lina, framför Lets Dance.

Nej, bastun lockar. Jag fryser ju naglarna av mig.

Kommentarer
Postat av: MMMe

Liiina och Let's dance låter sjukt kul! Jag ska också titta :)

Postat av: Petra

Shit vad härligt med bastu.. Diggar ditt namn;) hehe

2009-01-09 @ 11:51:12
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback