Onsdagsmorgon.

Idag fick jag springa upp och duscha runt sju, trots att jag skulle gå upp en timme senare. Det var bara att duscha och sedan gå och lägga sig igen. Det var verkligen skönt, och på grund av duschen somnade jag aldrig djupt utan vilade bara och var sedan klarvaken när det var dags att gå upp. Underbart! Anledningen till min tidiga dusch var att rörmockaren skulle komma, och kanske stänga av vattnet.

Nu sitter jag i skolan och väntar på mitt PH. Eftersom jag var klar så tidigt åkte jag in hit, jag hade ingen lust att springa runt hemma när de höll på att banka och slå på övervåningen. Idag har jag min första naturkunskap-lektion. Det känns inte sådär fantastiskt roligt direkt, men jag ska göra mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Evolutionen är helt okej, men inte kemi!

Gosh va ja hatar de xD

Postat av: Malin

sv: hahaha, jora, det kommer xD annars får det väll bara vara prydnad eller ngt du använder överallt förutom till skolan :D

juste pappa tyckte dom va snygga hahahhahahaha

2009-01-21 @ 18:32:11
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback