Fula skor.

Jag har aldrig gillat skor. Av någon anledning så är jag i princip den enda tjejen i världen som inte gör det. Som Blondinbella sa i sin videodagbok: "Om du vill göra en tjej glad, köp ett par skor.". What? 95% av de skor som finns att köpa är sjukt stört jättefula. Det är knasiga färger, former och material på dem allihop. Vi må vara tjejer, men de flesta skor på marknaden är fasen för fjolliga för vilken tjej som helst.


Ett par fjolliga skor från Halens.se som verkar kretsa omkring som ett virus i bloggvärlden.

Trots denna negativa inställning till skor så kom jag och Malin hem med ett par var idag. Ett par med klack, hög klack. Jag vet inte riktigt om jag kommer våga använda dem, jag har alltid tyckt att de där ljudet som klackar ger ifrån sig när de slår mot golvet är lite pinsam. Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Christian Andersson, Fotoblogg

sv: nejdå, det tror jag inte. Bilden i din header är helt otrolig! snyggt :)

Postat av: Malin

ucsh, ere sant, dom va asfula ju, va är det för ful krumelur där fram? :S

men dom skorna vi köpte va 1 på miljonen typ xD



om de där med att skor e en tjej bäste vän, ha knappast, rosor ere som gäller :D

2009-01-21 @ 22:16:36
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: emma

använd dem! :DD om det var såna som var på malins blogg?

2009-01-22 @ 17:24:33
URL: http://wopi.blogg.se/
Postat av: Jonas

Våga ändra stil!

2009-01-26 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback