Allmänt blajj.

Jag sitter i skolan och väntar på att engelskalektionen ska börja. Jag är hungrig, trots att vi precis har varit nere i matsalen. Men det blev bara lite morötter och ris, eftersom grytan verkligen såg ut som om någon redan hade tuggat den. En macka skulle varit gott, men skolan har börjat med ett margarin som smakar mjukost, äcklig mjukost.

Jag vill åka in till stan, sätta mig på ett café och bara mysa med en kopp varm choklad. Men nä, nyttig månad var det ja. Nyttig månad är det sämsta jag någonsin uppfunnit, det suger verkligen bulle. Att äta onyttigt är njutningen med livet, seriously. Jag har alltså tagit bort min njutning med livet, i en månad. Stupid. Trots det här börjar ju faktiskt abstinensen avta, vilket i och för sig är positivt. Kanske kommer allting kännas bra om ett par dagar, eller så gör det inte det.

Nä, jag ska sluta tycka synd om mig själv. Jag lever ju ändå på morötter och vindruvor, helt okej ändå.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Palla inte ens smaka tänk om de va as gott :s

2009-01-07 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback