Ett sånt där inlägg där allt ska nämnas


Foto:
Patrick
"Modell": Jag

Jag har lite svårt att koncentrera mig idag. Jag har lagat hamburgare med bröd som smakade semla*, kikat på inspelat Top Model, skrivit lite på "novellen", och bara suttit och inte gjort någonting alls. Det är ju faktiskt rätt skönt att inte göra någonting alls. Just nu sitter jag bara och lyssnar på köksfläkten. Det snöar ute, hur mysigt som helst. Jag blir snurrig när jag ställer mig upp, men det är ingen fara. Jag vill träffa Fia.

* Det är semmeldagen idag, wiho! Frågan är om man orkar baka, det gör vi ju alltid. Men då får jag äta semmelbröd i ett år, vi har fortfarande år typ 3 från förra året.


Uppdatering: Det är inte semmeldagen idag. Det var Malin som fick för sig det, jag tyckte ju att det var konstigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAHAHAHHAHA xD

jag vet inte va jag fick det ifrån ahhahahahah xP

Postat av: Anna

det var den 5 februari förra året men i år är det den 24 februari :)

2009-02-07 @ 21:08:30
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback