The whole damn world is just as obsessed with who‘s the best dressed and who's havin' sex

Jag loggade in på blip.se för första gången på år och dagar igår. Jag skulle spela Yatzy med en vän. Direkt när jag hade loggat in i spelrummet kom en konverastionruta upp och "mackan68" hälsade på mig. Två minuter senare frågade han om jag var singel, och efter ytterligare någon minut hade vi konstaterat att han var upptagen med gärna ville busa. Därefter frågade "mackan68" om jag hade haft sex. Efter att ha pratat med Mackan i 5 minuter var han villig att köra sin taxi till Stockholm för att få träffa mig och "busa". Jag tror att ni allihop förstår vad han var ute efter.

Det är tragiskt att människor går på det här. Det är sorgligt att det finns människor som är såhär. Och just det, nämnde jag att killen var 27? Vart är världen påväg egentligen?

Kommentarer
Postat av: Hej

Bowling for soooup<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback