Snösnösnöööö!

Okej, kära vänner. SLUTA KLAGA. Nu har vi äntligen fått vår härliga fluffiga snö som täcker gatorna. Visst, den är jävligt sen men vi kan väl lika gärna njuta. Ska man lita på alla klimat-snubbar lär vi inte få ha såhär härlig snö många år till. Jag ska fan åka pulka för att fira, jag ska försöka klämma in det imorgon. Men först måste jag ta mig till Farsta med mammis och köpa tjockisbyxor(täckisar alltså).

Känns lite knas att åka till Alperna. Jag har liksom aldrig åkt utomlands till ett ställe som är kallare än Sverige, så jag har inte riktigt koll på vad jag ska ta med mig. I princip samma kläder som de jag knallar omkring med nu, vilket känns lite knas. Dessutom funderar jag på vad fasen Adam och jag ska pyssla med under bilresan mellan flygplatsen och Courmayeur, vilket är 3 timmar ungefär. Vi brukar ju lyssna på musik och gissa låtar. Jag borde alltså lägga in sjukt många klassiker som han borde kunna gissa rätt på. Adam är nämligen helt stört dålig på musik.

Kommentarer
Postat av: gurra

blööö för snööö

2009-02-22 @ 23:58:43
Postat av: emma

Snö! <3

måste också åka pulka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback