Onsdag

Idag var det utbildning som gällde. Eller ja, utbildning och utbildning. Jag och Malin är numera en del av Arbetsmiljögruppen i skolan, och idag var det första dagen där vi fick veta vad vi kommer syssla med och sedan fick vi lära känna alla andra. Det var roligt, vi fick diskutera mycket i grupper och ta upp intressanta frågor kring jämställdhet, mobbing, när man ska agera osv.

Jag tror i alla fall att det kommer bli en bra erfarenhet, även om det är få gånger. Jag märkte hur mycket vi hann med idag. Vi hade en jättebra föreläsare där, som fick en att se saker ur andra perspektiv. Tyvärr minns jag inte vad han hette, det var inget Svensson-namn direkt.

Just det, jag fixade en grym present till Lina också. Hon, jag och Franz Ferdinand på Cirkus den 21 mars. Inte illa.
Godnatt!


Det här är jag, imorse. Inte helt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback