Mix megapol

Har ni någon gång funderat över Mix Megapols slogan "Vi blandar dagens hits med det bästa från igår"? Det har jag. Från början tolkade jag det som att det var en kanal med den nya musiken, blandat med typ 90-tals musik. Det vore ju faktiskt helt underbart med en sån kanal. Men nu har jag funderat lite, och jag måste ju helt enkelt tolkat det fel.

"Det bästa från igår" betyder precis som det säger det bästa från igår. Det är samma jävla musik varenda gång man lyssnar på kanalen, precis som det var dagen innan. Tänk att det tog så lång tid för mig att komma på det.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha det jag trodde var att man tog det bästa från dagen innan, och sen ny musik, sen fortsatte den bästa musiken till nästa dag osv :)

2009-02-07 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback