Fredagen den 13de

Jag tror att nästan varenda människa är lite extra försiktiga idag eftersom det är fredagen den 13:de. Men nä, inte jag. Jag ska åka och gymma tror jag, så får vi hoppas på att jag inte kläms i mag-maskinen. Jag kommer ju aldrig ut ur den, den är faktiskt knepig. Har jag inte ont i huvudet när jag slutar ska jag i alla fall åka dit.

Alla hjärtans dag imorgon, och jag har bjudit Lina på dejt. Ni vet, kompisdejt. Men Lina var sugen på att gå på konsert, och det vet jag inte om jag tänker gå med på. Hur som helst tänker jag inte ligga hemma och deppa över att jag inte har någon kille att krama på, det kan jag göra med mina vänner istället. Alla hjärtans dag betyder faktiskt inte Alla pars dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA ja är väldigt försiktig ;P hatar denna dag xD



Och alla hjärtans dag, ;( hm.. va ska man säga då, bara att de suger xP haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback