Espresso House.

Idag efter skolan skulle jag och Fia fotografera. Men har ni kollat ut? Det var inte riktigt väder för det. Först var det snö precis överallt, och sen blev det sådär trist och grått. Så vi gick och fikade istället, på Espresso House. Jag hade sett ett som jag tyckte såg ut som en nattklubb, men som verkade vara lugn och mysig. Så vi letade upp den och beställde oss en bulle och lite varm choklad. Vi satt och prata och helt plötsligt börjar Fia skratta och pekar på väggen bakom mig. Där står det The white room. Helt plötsligt upptäckte vi den övertäckta baren, och det visade sig att det var en nattklubb. Närmare bestämt den som Björn Gustafsson skämtar om. Coolt.


The White room, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback