Kista Galleria

Idag drog jag och Malin till Kista Galleria efter lektionen, och stannade där typ hela dagen. Vet ni hur stört svårt det är att hitta en klänning? Blir lite smått galen. Jaja, första julklappen är köpt och sen har jag en som är halvklar också. Shit pommes, det är första december och jag har redan köpt julklappar. Vanligtvis brukar jag börja med det någon gång efter Lucia, tidigast.

Och just det... Det är första december. Satan vad snabbt tiden går, och mysmånaden är igång. Var det någon som såg julkalendern imorse? Jag glömde helt bort den, men ska nog försöka kika vad det är för någonting ikväll innan jag går och lägger mig. Kanske blir det något att vakna till imorgonbitti? Troligtvis inte. Hur sorgligt det än är så kanske jag har blivit för gammal för den nu? Chokladkalender är jag inte för gammal för i alla fall, första rutan ska öppnas om ett par minuter hade jag tänkt.


Det är inte ofta jag skriver om mat. Men kyckling souvlaki är fan heaven *dreggel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback