Fredag

Idag har jag insett följande:

Det börjar bli dags att använda höga strumpor. Jag tycker att låga strumpor är både finare och skönare, men det är ju helt omöjligt att ha nu, om man inte har skor som täcker. Igår pulsade jag i 15 cm snö med låga strumpor och låga skor, inte coolt.

Städning är inte såååå farligt trots allt. Det är ju inte kul, men vafan. Det måste göras. Julstädning sker ju bara en gång om året.

Jag fyller 18 år om 4 månader. Hallå? Jag känner mig typ som 10.

Det är julafton om 6 dagar. Måste köpa julklappar. Shit pommes.

Nytvättade lakan är fantastiskt skönt att sova i. Alla tjatar jämt om det (Lina, framförallt) men jag har liksom aldrig riktigt orkat bry mig. Men gud vad underbart skönt jag sov inatt.

Idol är slut. Vad i helvete ska man göra ikväll? Knäck kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback