Strump-perioder


bild från i somras när jag bloggade om omatchande strumpor

Jag har strump-perioder. Då varierar jag mellan korta strumpor och långa, men jag kan aldrig använda båda. Det beror ofta på vilka årstider det är, eftersom det inte är sådär jätteskönt att knalla omkring i låga strumpor mitt i vintern. Hur som helst, så kan jag som sagt aldrig använda båda sorterna under samma period. Därför blir det alltid lite av en kris när jag ska byta strump-period, eftersom jag alltid har många fler av den andra sorten.

Anledningen till att jag inte kan använda båda vet jag faktiskt inte. Helt plötsligt knäpper det bara till och sen är det verkligen extremt obehagligt med den ena varianten.

Har ni också strump-perioder?

Kommentarer
Postat av: anders

nej....

2009-04-21 @ 22:21:57
Postat av: oliver

mina perioder är såhär:



vinter: vanliga strumpor

vår: vanliga strumpor

sommar: vanliga strumpor, eller inga strumpor

höst: vanliga strumpor

Postat av: Hannes

Nepp, men jag brukar hitta ALLT som jag letar efter i min strumplåda. kamerastativskruvar, slkort, nycklar, tändstickor, två klockor (som inte var mina) en whiteboardpenna och en bit choklad.

2009-04-22 @ 22:43:10
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/
Postat av: mango

jag har nog inte strumpperioder så, men jag älskar strumpor i söta färger och mönster! :)

2009-05-01 @ 15:27:14
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback