P3 på Nalen



Idag träffade jag Anders på förmiddagen, det var länge sedan! Sen fick jag stressa iväg in till stan för att möta Malin. Det var nämligen P3 live på Nalen idag. Lite annorlunda än vanligt alltså. John ME, Florence Valentin, Name the Pet och Melody club var de som spelade, och det var grym stämning. Nalen var ett himla mysigt ställe, och det var inte sådär smockfullt med människor heller.

De som var bäst ikväll var(jag trodde aldrig att jag skulle säga det) Melody Club! Jag har alltid haft lite svårt för dem, musiken har varit skön men deras stil på scen har inte tilltalat mig alls. Men det här var riktigt bra, eftersom man kunde sjunga med i alla låtar, förutom de nya. Sämst ikväll var Name the Pet. En fnissig, fånig tjej som försökte dansa halvporrigt på scen och hade ett dött djur hängande runt halsen. Musiken var väl helt okej, men nä - inte hon!

Hur som helst var det en väldigt lyckad kväll, jag skrek och sjöng hela tiden så nu är jag lite smått hes. Men det gör absolut ingenting. Jag älskar musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback