Min födelsedag



Visst känns det alltid lite snopet när födelsedagen är över? Även om jag har växt förbi den otroligt stora längtan som fanns inför födelsedagen, och att man inte kunde sova kvällen innan, så är det ändå någonting som man omedvetet räknar ner till. Det är alltid lite trist när det är över då, eftersom man inte har någonting att vänta på.

Jag fick i alla fall en riktigt fin dag igår, alldeles lagom faktiskt. Malin, Lina och Felicia kom till mig igårkväll, så gjorde vi pizza, spelade musik-TP och pratade. Pizzan blev lite misslyckad då vi hade råkat mixa ner en plastbit i den. Middagen bestod av att vi var och varannan minut var tvungna att plocka ut små plastbitar från munnen. Förutom det var den faktiskt god! Det var hur som helst en väldigt trevlig och chill kväll.

Så.. Iår hade jag bestämt mig för att inte önska mig någonting "dyrt". Ni vet när man drar till med en TV, en ny mobiltelefon, en ny kamera och ett nytt objektiv på samma önskelista. Nä, det ville jag skippa iår. Jag önskade mig mest skivor och nödvändiga saker. Det dyraste jag fick var nog en hårddisk, vilket jag faktiskt är i stort behov av eftersom jag har en massa bilder. Jag är så glad över att jag har kommit ur Jag vill ha-nojjan. Jag är jättenöjd med vad jag fick, alldeles lagom. Jag fick 4 skivor, som ni ser på bilden här uppe. Johnossiskivorna fick jag av Pappa, Beach Boys från Malin och sen kommer Lina och ger mig E.M.D! Så typiskt Lina alltså. Hon tyckte att det var dags för mig att erkänna att jag älskar dem. Och alltså, ja. Jag är nog deras hemliga lilla fan. Jag är grymt nöjd med skivorna i alla fall, alla är ju SÅ bra.

Tack för alla gratulationer också. Vissa har ju såklart glömt det som vanligt, men det är sånt som händer.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Visst är det! Jag har ofta färgade byxor så du får kika in här igen ngn gång ;)

Postat av: Rebecca

EMD :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D och deras uppdaterade skiva :O :D <333333

2009-04-21 @ 18:28:41
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback