Knölar och svaga armar

Jag känner mig lite som en krossad vas idag, kroppsmässigt. Ingen aning om varför, eftersom det mest ansträngande jag har gjort idag är att köra en kundvagn. Men vet ni? Jag har så ont inne i armen att jag inte kunde trycka på pumpen på en parfymflaska. Är jag klen eller? Herregud, det är ju inte mycket energi som krävs för att pumpa upp lite parfym. Men nä, det gick bannemej inte. Jag fick be mamma om hjälp, det är ju fasen pinsamt.

Dessutom har jag en knöl på mitt ögonbryn. Okej, den har befunnit sig där i typ ett år nu. Men jag tycker faktiskt inte att den är sådär jättesnygg. Nu den senaste veckan har det växt också, så jag blir lite fundersam på vad den sysslar med. Därför ska jag gå till skolsyster Bertil imorgon, om han är i skolan förståss.


För att inte inlägget skulle bli bildlöst lägger jag upp en bild på pappas påskägg. Det ska föreställa en groda, men jag tycker mer att det ser ut som ett groteskt monster.

Kommentarer
Postat av: Hannes

usch vad obehagligt. jag skulle tro att jag fått cancer.





Förlåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback