Här kommer vi som bor i Svingelskogen.


Här kommer vi som bor i svingelskogen, ja här kommer vi i en rad.
       Vi trivs och har det så bra tillsammans (tillsammans)
       och varenda en är nöjd och glad
       ja varenda en är nöjd och glad

Usch, jag hatar verkligen när jag inte kan sova på kvällarna. Jag har liksom inte kommit på något knep på vad man kan göra åt det, utan jag bara ligger där och vrider på mig i sängen. CDen på buttericks vore kanske bra. "Ett....får. Två....får. Tre...får. Fyra....får. Fem....får.". Adam fick den i julklapp av mig förra året. Sedan spenderade vi någon kväll och lyssnade igenom den, Adam fick spader. När jag var lite lyssnade jag alltid på band när jag skulle sova. Jag vet inte riktigt varför egentligen, men det fungerade rätt bra. Ska jag vara helt ärlig så var det inte särskilt många år sedan jag slutade, och egentligen borde jag börja igen eftersom det får en att inte tänka så jävla mycket.

Jag brukade lyssna på Svingelskogen, Morfar Prosten, Vi Fem, Sune och typ..Elmer Hult. Jag kan dem allihop utantill. Men det var ju det som var så bekvämt, att man aldrig behövde koncentrera sig på någonting nytt. Jag lyssnade ju på samma band flera veckor i sträck innan jag bytte, och när jag väl bytte var det mycket svårare att somna eftersom jag tyckte bandet var så spännande. Synd att banden har blivit så slitna att de knappt går att lyssna på. Men jag har faktiskt Toy Story och Ett småkryps liv på CD, jag kanske borde sätta på den nu och sova lite.

Kommentarer
Postat av: Lina

seriöst nu är jag tvungen att göra så här. Svingelskogen<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Gud vad jag har lyssnat på dem det är helt galet. Jag kan verkligen alla utantill. Gnutte grävling :')<3

Postat av: malin

haha, du ja fick lyssna på bach (klassisk) x'D som mina päron tvingade mig att somna in till XD



Svar: hhahaha ne du e inte alls töntig ;D

och ja började skratta för du såg så lurigt omkring dig när du skulle säga de, som om vi var på spaningsuppdrag eller ngt ^^ HAHAH

2009-04-10 @ 14:32:48
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: Hannes

sv: Glad påsk på dig med! mitt internet segar det med =( bittert...



Vad har du landställe någonstans, i Svingelskogen?



Jag lyssnade alltid på Fem i fara eller Djungelboken på kassetband när jag var yngre. Nu lyssnar jag på Snälla Snälla när jag ska sova!

2009-04-10 @ 22:08:36
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback